tiistai 22. heinäkuuta 2014

Flip flop fit

Sain ystävältä flipflopien kanssa yhteensopivat villasukat. Välillähän toki tarkenee ilman villasukkia, mutta on ne vaan hyvät olla olemassa, eihän tätä lämpöä vielä kovinkaan pitkään ole jatkunut.



Teimme talvella vaihtokauppaa. Kaisa sai valurautapannun minulta. (On hieman pieni, mutta kuulemma kovassa käytössä.) Sain esittää toiveen, mitä toivoisin takaisinpäin. Käsityökerhon joululahja-arvonnassa Kaisalle osui villasukkakirja, josta olin bongannut ko. sukat. Koska olen vakaasti päättänyt, etten itse opettele kutomaan sukkia, päätin kysäistä saisiko sellaiset vaihdossa. (Olen tehnyt ennenkin päätöksiä käsitöiden suhteen. Ei minun koskaan pitänyt opetella virkkaamaankaan, saatika kutomaan. Tulipa pienessä määrin kuitenkin opeteltua. Toistaiseksi pysyn kuitenkin sukkapäätöksessä!)

Ja paljon olen sukkia jo käyttänyt, vaikkakin viime päivät ja illat olen jo pärjännyt ilman.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti