keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Ti klo 11

Musta tuntuu, että mä salaa haluaisin olla martta. Katselin vanhoja kuvia ja tää oli siellä seassa. Kuva on vuodelta 2003. Olen tuon jälkeen harkinnut joitakin kertoja liittyväni marttoihin, mutta joka kerta se on jäänyt. Aika ajoin se silti käy mielessä, kun täällä meidän kylillä on useampi marttakerho ja ne aina esittäytyy kaiken maailman markkinoilla ja myyjäisissä. Nuorista martoista on kai pulaakin. Keski-ikä taitaa olla siis jossakin eläkeiän tienoilla, joten siinä joukossa vois ittensä tuntee nuoreks. 


Olishan se hienoa vielä oppia paukutteleen kangaspuilla mattoja ja sen semmosta. Sen oon kyllä päättäny, etten opettele kutomaan sukkia. Olin jo päättänyt, etten opettele edes kutomaan. Sain kuitenkin toissa jouluna pukinkontista oikein isot kutimet. Siitä rohkaistuneena olen ostanut opaskirjan viime kesänä ja pari kuukautta sitten löysin kierrätyskeskuksen ilmaislaarista matonkudetta. Jokohan sitä olis aika aloittaa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti