keskiviikko 13. kesäkuuta 2012

Selkäkipujen syytä

Olen saanut todeta, että selkä vihoittelee jatkuvasti, jos en liiku tarpeeksi. Olen jäänyt crosstraineriin (tai mikä härveli se nyt onkaan, missä on ne sauvatkin) "koukkuun". Ei se oikein mun juttu ole muuten, mutta sellaisessa on tullut viime aikoina kuntoiltua, kun siinä on voinut samalla päivittää juttuja kaverin kanssa. Tai katsella telkkua, jos on ollut yksin. On vaan tullut todettua, että kyseisen laitteen käytön myötä selkä on kipuillut melko vähän. Ja heti kun on kolme päivää väliä, niin jo kivut ja säryt palaavat.

No niin. Asiaan. Olimme poikien kanssa murrilla Turussa. Selkä alkoi tulla kipeäksi. Ajattelin, että kipaisempa Elixiaan nostamaan hien pintaan, kun sellainen on vain muutaman korttelin päässä. Eihän ne minua sinne laskeneet. Heillä kun on vain jäsenpohjaista kuntoilua pääasiassa. No ihan oikeesti olisin kyllä päässyt tutustumaan, kunhan olisin pulittanut tuosta tutustumisesta 20€. Ei kai missään ole oikeasti tuon hintaista tutustumista? Vai onko mulla mennyt jotkut nousuvuodet ohi? Eikö tutustumiset ole perinteisesti olleet ilmaisia? Nousi hiki pintaan. Ihan ilmaiseksi.

Meinasin sitten, että teen sellaisen reippaan kävelyretken. Lähdin eri suuntaan kuin yleensä siellä. Kävely kylläkin keskeytyi yhtä mittaa kun piti kuvata, mutta tulipa siitäkin huolimatta parempi tuntu selkään. Ja päähän. Omien ajatusten kuuleminen tekee ihmeitä.













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti